lördag 26 september 2009

Nyheter på ingång

En våg av kreativitet sköljde över mig för några dagar sedan! Har suttit och pärlat och pärlat, och vill knappt pausa ens för att uppdatera bloggen!
Men här kommer självklart lite nya bilder. Jag har påbörjat en serie av silver dominerande smycken, det kommer framförallt bli många armband! Här kommer två armband till att börja med, självklart med ett matchande halsband till:

Släta silverkulor i rad, prydda med en vackert detaljerad trollslända.


Långt halsband helt i silverfärg! Även här dekorerat med trollsländor =)

I dag har jag besökt syfestivalen i Borås. Där fanns fyra pärlaffären som ställde ut sina varor, så det blev en hel del inhandlat. Massa nya härliga hängen, kedjor och pärlor ligger nu i mitt lager, och inom de närmsta dagarna kommer de omvandlas till läckra smycken. Så kika in igen inom de närmsta dagarna!

2 kommentarer:

  1. Mycket snyggt! Nu drar jag till Borås!
    Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Vilka fina smycken du gör! Riktigt läckra.
    Ha en bra dag!
    Kram R

    SvaraRadera