lördag 3 oktober 2009

Chokladpraliner

När jag var på Liseberg i somras så vann jag en hel låda med geisha choklad, och dessa står nu i skafferiet och bara väntar på att bli uppätna! Och när jag vaknade i morse var jag väldigt sugen på att ta några choklad bitar till frukost... det är ju så gott, särskilt på morgonen =) (min syster instämmer nog i detta!)
Men men, det blev ingen choklad till frukost, så istället kommer här två armband som är inspirerade av alla vackra nyanser och former som choklad kan ha. En hyllning till choklad helt enkelt!

Armbanden är gjorda av helt underbara ovala pärlor i tre olika nyanser. Speciellt för dessa pärlor är att de är gjorda av plast, och hemtagna från London. Tillsammans med ett glansigt satinband så blir helheten elegant och exklusiv.

Hoppas ni har en trevlig helg!
//Karma

1 kommentar: