tisdag 8 juni 2010

Beställnignar och städning

Under förmiddagen har det bankats och väsnats en hel del här hemma. Jag har nämligen gjort några nya namnsmycken, som beställts för att ges bort i gåva till några lyckliga studenter. Ni har väl inte missat att det numera finns en kategori som heter namnsmycken i butiken? Gå gärna in och kika genom att klicka här. Hittills har jag bara haft möjlighet att lägga in två olika halsband i kategorin, men det kommer mera!
Kvällen här i Karmas studio kommer spenderas med att städa i förrådet, tror jag har en hel del smycken där som jag inte fått ut i butiken ännu. Ska jobba på så snabbt det går, så kommer ny uppdatering i morgon med kort på vad jag hittat!
Förresten, är det nån mer än jag som tycker eftermiddagens regn är lite skönt efter all sol vi fick förra veckan...? Så mycket enklare att stanna inne och jobba på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar