onsdag 9 juni 2010

Färglad sommar!

Trots att jag spenderat timmar med att städa och organisera här i förråden och bildgalleriet, så är det ändå mycket mer kvar att göra. Men jag har allt kommit en bra bit på vägen, och det syns inte minst i web-shoppen. Där finns nu både nya halsband och armband, kika gärna in!

Särskillt härliga tycker jag att dessa färgglada armbanden är:

Gult brukar jag inte ha i vanliga fall, men nu när solen börjar ge lite färg tycker jag att det blir riktigt fint mot huden!
En sån härlig färgklick, lyfter vilken outfit som helst =)

Nu skall jag ta ledigt från städning och organisering, och istället sätta mig för att arbeta på ett nytt halsband. Jag har varit sugen på att testa denna nya teknik ganska länge nu, men inte riktigt kommit för mig så det känns som en passande belöning efter dagens slit. Blir det bra så laddar jag upp en bild senare!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin webshop du gjort, och mycket fina smycken också!
    Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Har dock inte hunnit blogga nått alls medan jag jobbat med weshopen, men jag får ta nya tag nu =)

    SvaraRadera