fredag 19 november 2010

Bloggen flyttar

Ja, ni läste rätt! Det här är det sista inlägget som skrivs här på Blogger. Jag har länge velat flytta Karma Smyckens blogg eftersom möjligheterna på denna plattform är begränsat, och det finns så många andra alternativ.

Jag bloggar nu fortsättningsvis med Wordpress och den nya adressen är:


http://blogg.karmasmycken.se/


Så missa inte att ändra ert bokmärke så att ni hamnar på den nya bloggen. Om ni länkar till Karma Smyckens blogg, glöm inte att uppdatera till den nya webbadressen!


I samband med flytten kommer jag ha lite extra erbjudanden på flera vackra smycken, men mer om det i det nya bloggen!

1 kommentar:

  1. Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta ;-)

    SvaraRadera