måndag 15 november 2010

Vad tycker ni...?

De senaste veckorna har jag börjat bygga upp en ny blogg, som jag förhoppningsvis kommer att få klar och kan börja använda mot slutet av veckan. Jag har trivts bra här på blogger, men då wordpress har mängder med fler finesser och funktioner så lockar det otroligt! Längtar verkligen tills den är klar, skall bli kul att få visa upp den för er!

I samband med detta har jag även bestämt att det är dags för en ny header (den jag har nu känns lite för simpel). Hur tycker ni att den blev?



Idag står detta på schemat:
  • Lägg upp nya smycken i webbshoppen
  • Gör i ordning Dagens Smycke för bloggen (kommer även ha rabatt på detta smycke under dagen, så kika in igen om ca en timme!)
  • Fota nya halsbandet + skapa flera i samma stil
  • Fortsätt jobba med wordpress bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar