fredag 13 augusti 2010

Dagens Smycke!

Den senaste veckan har en av mina visdomständer börjat göra väldigt ont. Känns nästan lite som att nån har slagit till mig i ansiktet med ett baseball trä eller nått annat stor och hårt. Och varför kallas de förresten visdomständer? Inte känner jag mig visare på något sätt....
Men jag berättar inte detta för att gnälla (även om det kanske är lite tillfredställande!), utan eftersom mitt ansikte är svullet av smärtan ä jag inte riktigt är i form för att fota dagens idag.
Så istället bjuder jag på denna sköna dam! Min vackra vän Hannah lånade ett par Karma örhängen av mig när vi var ute får några veckor sedan, och jag passade så klart på att fota henne.
Passar extra bra att visa upp dessa idag, för man skall aldrig underskatta vad ett par stora örhängen kan göra för helheten. Perfekt att ha på sig en fredag då man går direkt från jobbet till afterworken!

Stenen i örhänget är facetterad och får smycket att kännas lite extra elegant.

Passar både till uppsatt och utsläppt hår


Hoppas ni har en härlig fredag!

1 kommentar: