fredag 20 augusti 2010

Konstiga vanor

Idag kände jag mig lite extra trött när jag vaknade, tror all min energi gick åt till att ta mig ur sängen, borsta tänderna och klä på mig! Ett knep jag använder dessa energilösa dagar (då jag dessutom oftast har ofantligt mycket att göra!) är att försöka unna mig något extra, som tex en frukost på stan. Så nu sitter jag på Condeco vid kopparmärra och mumsar på en god ostfralla och sippar kaffe.
Kom precis på mig själv med att greppa mackan för en ny tugga, och samtidigt spreta ut med lillfingret. Vet ni vad jag menar? Kände mig väldigt fånig, så jag rodnade lite lätt och skyndade mig dra in fingret =)

Idag har jag på mig fjäderörhängena från onsdagens "Dagens Smycke". Helt klart mina nya favoriter!


Så här ser min Att göra lisa ut idag:
  • Beställ hem nytt material för arbete med höstkollektionen
  • Gör klart innevarande beställningar från e-butiken
  • Gå på juridik föreläsning (läser grunken över sommaren, kul men krävande kurs!)
  • Plugga inför nästa veckas tenta!
  • Gå igenom och svara på mail
  • Fota och lägg upp herrsmycken i e-butiken
Hoppas ni har en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar