måndag 2 augusti 2010

Härlig helg & äntligen måndag!

Vilken härlig helg jag har haft! Dagarna har spenderats med två arbetspass på extra-jobbet, vilket kändes riktigt trevligt nu när det (äntligen) regnar och man slipper känna press över att vara ute i solen. I lördags åkte jag direkt från jobbet hem till min vän Frida, och spenderade där kvällen tillsammans med ett trevligt gäng. Och igår hade jag sådan tur att en härlig kvällssol letat sig fram lagom tills mitt arbetspass var över, så jag och min älskling satt ute på gräsmattan och njöt innan vi stack iväg och köpte lite hämtmat.
Men nu är det äntligen måndag och äntligen dags för lite arbete med Karma! Idag ska jag göra lite nya armband av två helt underbara nylontrådar jag köpte förra veckan. Ena tråden är i en läcker limegrön nyans, och den andra knall rosa. Tänkte matcha dem med silverpärlor och kanske några naturstenar. Tror det kommer super fint! Kika in senare ikväll igen, så får se bilder =)

Nylontråden jag köpt är samma som i detta armbandet, men i limegrönt och knallrosa. De känns väldigt somriga, och blir en härlig påminnelse av sommaren nu när hösten snart närmar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar