måndag 9 augusti 2010

Smyckesplåtning vid havet...?

Inser att jag nuförtiden är mer van att fota smycken än att fota mäniskor och min omgivning. För av alla de bilder jag tog är det bara ett fåtal som beskriver hur mysigt det var ute på Marstrand igår!
Fast å andra sidan kanske det inte är så tokig att vara insnöad i smyckenas värld, för gårdagens utflykt har inspirerat mig till att ordna en plåtning av Karma Smyckens höstkollektion ute på ön. Tror det skulle kunna bli jätte fint om man prickar in en klar dag med bra ljus. Så förhoppningsvis blir det snart ett nytt besök på Marstrand!

Blev bjudna på en svindlande snabb båttur!

När jag väl kom ihåg att ta fram kameran var alla upptagna åt andra hållet.

Passade på att fota mitt nya armband. Funderar på att åka tillbaka för att fota hela höstkollektionen!

Fikar gör man tydligen lika mycket ute på öarna som inne i stan =)

Min kusin Jossan med sin fina hund Cacchia

Min faster har en helt underbar butik ute på Marstrand, de har massa fina kläder och läckra väskor.

På öarna har de ett lite annorlunda sätt att bedömma vädret =)

Hoppas ni haft en underbar helg också!

1 kommentar:

  1. Marstrand är helt underbart, haha. Älskar hur de bedömer vädret :)
    Ja, Italien är vackert. Jag gillar faktiskt Frankrike mer, där har dem samma passion för mat och männen är inte lika påträngande. :)

    SvaraRadera